FAQ

Pred nákupom

-------

Koľko stojí doprava?

Doprava je ZDARMA od 74 Eur!

Aké sú možnosti platby?

Ponúkame tieto možnosti platby pre Slovenskú republiku:

--- dobierka. Pre zákazníkov je to najbezpečnejší a najobľúbenejší spôsob platby.

Akých používate dopravcov na prepravu tovaru?

V súčasnej dobe využívame osvedčené a spoľahlivé spoločnosti DPD a Slovenskú poštu na dopravu v Slovenskej republike.

Akú mám zvoliť veľkosť oblečenia?

Tabuľku veľkostí nájdete TU

TIP: Najlepšie urobíte, keď sa pozriete na veľkosti niekoľkých kusov oblečenia, ktoré bežne nosíte. Keď si napr. zoberiete 5 tričiek, ktoré bežne nosíte, a sedia Vám, a 4 z nich sú L, a 1 je XL, tak rozhodne neurobíte chybu, keď zvolíte veľkosť L. Všetky značky v portfóliu používajú EU štandard veľkostí oblečenia.

Oplatí sa mi priplatiť si za značkový tovar?

Áno. Sami uvidíte, že keď si kúpite no-name tričko, tak po 5-10 vypraniach už je to na ňom vidieť. Značkové oblečenie tú svoju kvalitu drží dlhodobo. Takže aj po dvadsiatom vypraní vyzerá ako nové, a rád/a ho budete nosiť dlhšiu dobu, takže sa tá investícia vyplatí. Značku (napr. logo výrobcu na tričku) máte potom ako bonus k tomu.

Mám ešte ďalšie otázky ohľadne prepravy. Na koho sa môžem obrátiť?

Pokiaľ máte akúkoľvek otázku ohľadom prepravy Vašej objednávky, prosím kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu: customers@fashion4vip.net.

 

 

Ako je možné, že predávate značkový tovar za tak nízke ceny?

Vďaka centrále vo Veľkej Británii, odkiaľ dodávame do celej Európy, si môžeme tu v Slovenskej republike dovoliť mať veľmi zaujímavú cenovú politiku. Všetok tovar odoberáme priamo zo skladov výrobcov. Teda bez akéhokoľvek prostredníka ako je národný díler, kamenná pobočka a ďalší.

Koľko máte v e-shope produktov skladom?

Skladom máme cez 1500 druhov rôzneho tovaru a všetko, čo ponúkame, máme vždy skladom.

 

Po odoslaní objednávky

-------

Ako môžem sledovať svoju zásielku?

Doručovanie Vašej zásielky je možné sledovať on-line. Potom, čo Váš tovar odovzdáme prepravcovi, Vám bude zaslaný potvrdzujúci e-mail s číslom zásielky a odkazom na online sledovanie.

Ćo mám robiť, keď nedostanem potvrdzujúci e-mail?

V tomto prípade si nezabudnite skontrolovať vašu SPAM zložku, pokiaľ ste neobdržali akúkoľvek odpoveď do 3 dní. Občas sa stáva, že sa správa dostane do spamového koša.

Môžem si tovar vyzdvihnúť v kamennej predajni?

Nie, sme len e-shop. Všetku komunikáciu je možné vyriešiť cez internet a prípadná reklamácia cez poštu. Takto dokážeme aj pružnejšie reagovať na zmeny na trhu. Kamenné predajne z uvedeného dôvodu neplánujeme.

Ako dlho trvá než dostanem balík domov?

Snažíme sa objednávky odosielať okamžite po prijatí objednávky. Pokiaľ vašu objednávku zašlete v sobotu alebo v nedeľu alebo počas štátnych sviatkov, tak ich spracujeme nasledujúci pracovný deň. Doba prepravy je detailne popísaná v otázke "Ako dlho trvá odoslanie objednávky?".

Pamätajte prosím na to, že každá doba prepravy stanovená na našich stránkach a následne poskytnutá našim zákazníckym centrom je len ODHAD. Robíme všetko čo je v našich silách, aby sme sa ubezpečili, že obdržíte zásielku včas. Nie sme však zodpovední za oneskorenie prepravy, ktorá môže byť spôsobená prepravnou spoločnosťou, destináciou doručenia, počasím, sviatkami či nesprávne uvedenou adresou.

Čo sa stane, keď uvediem zlú adresu?

Je veľmi dôležité uviesť detailnú a platnú doručovaciu adresu, aby sme mohli úspešne doručiť vašu objednávku. Zákazník preberá všetku zodpovednosť za stratený tovar v dôsledku neplatnej adresy doručenia.

Môžem zmeniť adresu potom, čo už bola zásielka odoslaná?

Nie. Bohužiaľ nie je možné zmeniť adresu doručenia potom, čo bola zásielka už odoslaná. Pokiaľ nie ste k zastihnutiu pri doručovaní zásielky, poštový kuriér zanechá lístok s ďalšími inštrukciami na vyzdvihnutie, prípadne vás bude kontaktovať telefonicky.

Čo sa stane, keď ma dopravca nezastihne?

Všetky zásielky sú po neúspešnom doručovaní uskladnené k vyzdvihnutiu pri prepravcovi. Preto nám prosím poskytnite najaktuálnejšiu, presnú a detailnú adresu s vašim telefónnym číslom. Pokiaľ je zásielka vrátená z dôvodu neplatnej adresy, a zákazník bude chcieť zásielku poslať následne znova, bude mu znova účtované dopravné.

 

Po prijatí zásielky

-------

Čo potrebujem k prevzatiu zásielky?

Na prevzatie zásielky je vyžadovaný len podpis príjemcu. Vďaka tejto službe sa nemusíte obávať, že by tovar skončil v iných ako Vašich rukách. Všetky zásielky budú po neúspešnom doručení uskladnené u prepravcu, na neskoršie vyzdvihnutie.

Musím si zásielku skontrolovať pri prevzatí?

Áno. Ako príjemca ste zodpovedný za skontrolovanie stavu zásielky pred tým, ako podpíšete jej prevzatie. Pokiaľ je prepravca oprávnený zanechať zásielku bez podpisu, Fashion4VIP nenesie žiadnu zodpovednosť za škody či stratu v priebehu prepravy. Zákazník je zodpovedný za skontrolovanie stavu výrobku po prijatí a informovať nás o akomkoľvek probléme alebo poškodení do 2 dní od obdržania objednávky.

Môžem vrátený tovar zaslať na pobočku na Slovensku?

Áno. Vrátenie tovaru u nás nie je komplikované a nemusíte balík odosielať späť do Veľkej Británie. Zberné miesto máme priamo v Slovenskej republike! Výmena tovaru, či iné reklamácie sa týmto nekomplikujú, a všetko prebieha celkom štandardne (viac TU).

Aká je lehota na výmenu, či vrátenie tovaru?

Zákazník má zo zákona 14 dní na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodov. My našim klientom umožňujeme vrátenie v 20 dennej lehote!

Bude zásielka dobre zabalená?

Áno. Náš sklad pracuje profesionálne a balenie je profesionálne. Nie je sa teda čoho obávať.

Aká dlhá záruka sa poskytuje na tovar?

Záruku máme štandardne 2 roky. Na tričko či sveter ani viac nepotrebujete.

 

Po neprevzatí zásielky

-------

Čo sa stane, keď si zásielku v odbernej lehote neprevezmem?

Po neprevzatí zásielky vždy zisťujeme, či zákazníkovi bola zásielka doručená v nami deklarovanom termíne dodania. Keď tomu tak bolo, tak od zákazníka žiadame preplatenie dlžnej sumy za poštovné a balné. Tieto čiastky sú podrobnejšie rozpísané v našich všeobecných obchodných podmienkach.

Ak zákazníkovi bol tovar doručený po deklarovanom termíne dodania, tak od neho žiadne poštovné a balné nežiadame.