Vrátenie tovaru

Vrátenie peňazí a výmena tovaru

V prvom rade sa usilujeme o uspokojenie potrieb našich zákazníkov. Pokiaľ nie ste spokojní s Vašim nákupom, využite naše reklamačné služby. Ako formu reklamácie použite e-mailový kontakt na naše zákaznícke centrum e-mail: reklamace@fashion4vip.net, a to do 20 dní od obdržania objednávky.

Zásady vrátenia tovaru:

1. Pre získanie peňažnej náhrady, či výmenu tovaru, musíte získať najskôr oprávnenie pre vrátenie, od nášho zákazníckeho servisu, inak sa môže stať, že Vám bude Váš reklamovaný tovar vrátený.

2. Uveďte prosím dôvod reklamácie, a spiatočnú adresu.

3. Tovar starostlivo zabaľte. Priložte k balíčku nasledujúce informácie: Meno, na ktoré bola vyhotovená objednávka, adresu, číslo objednávky, dôvody reklamácie, a číslo účtu, na ktoré chcete čiastku vyplatiť.

4. Odporúčame posielať reklamácie pomocou sledovaných zásielok. Neprijímame zásielky, ktoré sú nám doručované na dobierku.

5. Peňažné prostriedky sú klientovi vyplácané do 14 dní od prijatia reklamovaného tovaru.

Upozornenie:

Pre šperky

Zo zdravotných dôvodov nemôžu byť niektoré produkty, ako napríklad náušnice alebo piercingy, vrátené. Pokiaľ chcete vrátiť Vašu položku, prosím upozornite nás najskôr e-mailom s uvedeným dôvodom reklamácie a číslom objednávky do 20 dní od obdržania tovaru. Akýkoľvek výrobok musí byť poslaný späť v originálnom balení.

Pre oblečenie

Neprané, nenosené či nepoškodené výrobky môžu byť vrátené do 14 dní od obdržania zásielky. Výrobky musia býť pred vrátením v stave, v akom ste ich obdržali, alebo Vám bude výrobok odoslaný naspäť, na Vaše náklady. Vrátené oblečenie prijímame len so všetkými visačkami, a inými atribútmi, s ktorými bol tovar zákazníkovi dodaný. Pokiaľ sú visačky odstrihnuté, alebo nám tovar nedodáte s pôvodnými atribútmi, tak si vyhradzujeme právo tovar späť neprijať, a bude Vám na Vaše náklady zaslaný späť.

Pre obuv/tašky/doplnky

Ako určite predpokladáte, žiadame, aby tovar, ktorý vraciate, bol nepoužitý v originálnom balení.

Pre okuliare

1. Pokiaľ je nejaký problém s kvalitou našich okuliarov, vyžadujeme podrobný popis a fotografie, ktoré nám priblížia problém. Potom zariadime výmenu tovaru.

2. Všetky naše okuliare prešli pred odoslaním prísnou kontrolou. Zatiaľ sa nám nestalo, že by prišli okuliare rozbité.

Zásady pre výmenu tovaru

Výmena tovaru je možná len pre kazové výrobky, výrobky poškodené už pri prevzatí, či pokiaľ Vám veľkosť výrobku nevyhovuje. Výrobok musí byť vrátený do 14 dní od obdržania, a zákazník hradí poštovné poplatky za celý výmenný proces. Všetky výrobky je možné vymeniť len za výrobok s rovnakou cenou. Majte prosím na pamäti, že výmenu tovaru prevedieme až potom, čo obdržíme Váš vrátený tovar. Zákazník hradí všetky poštovné poplatky za celý výmenný proces, čo znamená, že nám musí zaplatiť poštovné za odoslanie nového výrobku späť k zákazníkovi. Dostupnosť výmeny tovaru nie je garantovaná. Zašleme Vám upozornenie na e-mail pri dokončení výmenného procesu.

 

Pre kontaktovanie zákazníckeho servisu ohľadom otázok týkajúcich sa reklamačného oprávnenie nám prosím napíšte na tento e-mail: reklamace@fashion4vip.net